راهنمای نهایی برای طراحی سایت - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

به همین دلیل، در دنیای دیجیتال، کیفیت خدمات طراحی سایت و نحوه دریافت آن، به اندازه چیدمان ویترین مغازه‌تان مهم است.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد، به همین دلیل ما برای درک اهداف کسب‌وکارتان زمان می‌گذاریم.

استفاده از محتوای کپی در سایت آن‌قدر‌ها هم که همه تصور می‌کنند، خطرناک نیست؛ اما مسلما برای سایت عوارضی دارد. به همین دلیل ضروری است که...

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار طراحی سایت با وردپرس با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد.

در این بخش به طراحی گرافیک و المان های سایت شما می پردازیم تا یک سایت بی نظیر با المان های اختصاصی به شما تحویل دهیم.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی اینجا است.

به همین دلیل، تیم طراحی و توسعه ما تبدیل به تیم شما می‌شود تا در کنار هم بتوانیم وب‌سایتی را بسازیم که باعث رشد شما شده و حضورتان در فضای دیجیتال را تقویت می‌کند.
این عناصر مکمل کلمات هستند و باید در کنار آن‌ها کاربر را خیلی واضح و روشن هدایت کنند تا به هدف‌اش برسد.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

امکان درج فیلم نقد و معرفی محصولات، درج صوت قابل پخش با امکان دانلود و رندر.

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.

برای همین قبل از استفاده از این نوع قالب‌ها، باید حتما با کارشناسان تیم طراحی سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

خدمات طراحی سایت طراحی سایت شرکتی قیمت طراحی سایت شرکتی

منلع انتشار: به کمک این قسمت شما می‌توانید پیش نمایشی از برگه خود پیش از انتشار آن تماشا نمایید، یا آن را پیش‌نویس کرده و یا آن را منتشر کنید.

سلام من میخام یه سایت برای خودم بسازم تا ورد پرس رو یاد بگیرم برای ایجاد یک سایت رایگان که ورد پرس هم باشه چه کار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن های سایت را میتوان در فوتر تعریف کرد

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

مخاطبان در سایت‌های تعاملی به دلیل ارتباط تقریبا دو طرفه‌ای که ایجاد شده و فضای ساده‌ای به وجود آمده، حس نزدیکی بیشتری با برند و کسب و کار پیدا می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال طراحی سایت حرفه ای حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.

Report this wiki page